Omistaja: Jampe
Paikkakunta: Hyvinkää
Minulla auto ollut vajaa 2 vuotta. Alunperin 440cid+727+8 3/4 lukolla ja
Buddin levyjarruilla. Joku ottanut koneen ja laatikon parempaan käyttöön, nyt
pellin alla 318+904, perä edelleen lukollinen 8 3/4. Levyjarrut vaihdoin osien
saatavuuden takia pykälää uudempiin. Samalla vaihtui myös etupään nivelet ja
puslia. Takana madalluspalat ja edestä ilmeisesti väännetty jousitusta
alemmas.
Ei mikään alkuperäinen tai priimakuntoinen yksilö ole, mutta täysin toimiva
ollut tähän asti kesäkäyttiksenä ja pikkuhiljaa parempien osien ja ajan
löydyttyä laitellaan ehjemmäksi. Sisusta ja katto on uusittu edellisen
omistajan toimesta, parannettavaa niistäkin kyllä löytyy. Tulevaisuudessa
tarkoitus olisi laittaa 440cid takaisin pellin alle ja maalaushommatkin alkaa
lähivuosina olla ajankohtaiset.
Päivitystä 2.6.-13
Autoon nro 13 on tullut sen verran päivitystä että 440+727 tekniikka on
löytänyt tiensä pellin alle. Samalla laitettiin Griffinin alusyyläri sekä
Hookerin supercomp peltisarjat ja niiden perään uusi putkisto. Myös parempi
maski löysi keväällä tientä keulalle ja ajovalot päivittyi H4 mallisiin
kuperalla lasilla.
Tällä sitä tuli kierrettyä västeråsit ja kaikki. :) T:Kuski Kuopiosta
VastaaPoista