Paikkakunta: Vantaa
Varkaudesta haetun uustuontiauton moottori oli ostohetkellä päivitetty lurulla , vajaa 200 heppasella '78 vuoden 440:llä Sitä on nyt hieman päivitetty ja tehot koitettu nostaa oman aikakauden tasolle laittamalla moottorin kylkeen pari pientä turboahdinta.
Sisukalut on tehty vastaamaan kasvaneita sylinteripaineita, E85:lle tehty CS kaasutin houlehtii paineistetun seoksen toimittamisesta ja vesi-metanolisuikutus toivottavsati pitää imulämpöjä hieman kurissa.
Ahtimet ovat maltillisen kokoiset Professional Motorin rakentamat Garret hybridit joilla pitäisi päästä tehotavoitteisiin, ja paineita pitää kurissa kaksi 60mm hukkaporttia. Dumpit ovat Pate racingin vaimistetta. Moottorin perässä on vahvistettu TF 727 10" PTC turbiinilla jossa mm. teräs staattori ja kaikki muut herkut. Taka-akseli on 8 3/4" tiukalla lukolla ja 35 rihlasilla Strangen vetoakseleilla, välitys on vakio 2.76:1.
Alustassa on kaikki uusittu, eteen laitettu firm feelin isot vääntösauvat.
Vanteet ovat 16" torque thrustit ja renkaina joka nurkassa 255/55/16. Kirjoitettaessa auto alkaa olla käynnistysvalmis ja tultanee katsastamaan vielä tänä kesänä.
Väri uusiutunee talven aikana ja auto on ajoissa valmiina kevään cruisailuihin.
t,jykä
t,jykä
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti